6.30 – 8.00
• zabawy swobodne
• praca indywidualna z dziećmi, rozwijanie zainteresowań dzieci
8.00 – 9.00
• zabawy i ćwiczenia poranne z elementami gimnastyki korekcyjnej, zabawa dydaktyczna,
kształtowanie nawyków higienicznych, śniadanie
9.00 - 11.15
• realizacja zadań edukacyjnych w różnych sferach aktywności, z uwzględnieniem możliwości
psychofizycznych dzieci, działania grupowe i zespołowe
• zajęcia ze specjalistami, zajęcia rewalidacyjne
• zabawy swobodne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali, poznawanie najbliższego
otoczenia, spacery, wycieczki
11.15 – 12.00
• czynności opiekuńcze, porządkowe, kształtowanie nawyków higienicznych, II śniadanie
12.00 - 13.15
• wyciszenie za pomocą technik relaksacyjnych, realizacja pomysłów dzieci, zabawy dowolne
lub zabawy na powietrzu, rozwijanie zainteresowań dzieci
• zajęcia ze specjalistami, zajęcia rewalidacyjne
13.15 - 14.00
• czynności opiekuńcze, porządkowe, kształtowanie nawyków higienicznych, obiad
14.00 - 16.30
• zabawy ruchowe, aktywność własna dzieci, praca indywidualna, kontakty indywidualne
z rodzicami, rozchodzenie się dzieci do domów